A Travellerspoint blog

Jälle lennukis

Istume praegu Kolumbia kohaliku lennufirma Aires lennukis ja sõidame Santa Marta poole. Esimene ööpäev paljukardetud Bogotas on edukalt läbitud.
Eile õhtul pealinna jõudes olime rõõmsad, et saime kätte oma pagasi koos Sonja käruga. Etteruttavalt võin öelda, et käru kaasavõtmine on meie elu tublisti lihtsamaks teinud, Sonja veedab selles rahulolevalt ringivurades aega, vahib silmad punnis uut keskkonda ning meil on ka vähem tassimist. Palavaga teda kohukottis kanda oleks küll päris piinav, lisaks saab ta veel kärus magada.
Takso viis meid lennujaamast hotelli Chorro de Quevedo (http://www.hotelchorrodequevedo.com/), mis asub La Candelaria linnaosas. Tegu on vanalinnaga linnakeskuse vahetus läheduses. Õhtused tänavad olid üllatavalt tühjad ja äratasid tähelepanu rohkete ringipatrullivate politseinike poolest, kellel olid üle ühe maskid peas ja koerad kaasas. See äratas küsimusi, et mis siin küll toimub, kas kuritegevus on tõesti nii vali, et sellised jõud on välja toodud. Tegelikkus on aga see, et politsei ja sõjavägi on üle terve maa äärmiselt nähtav. On näha, et riik väga tugevalt panustab turvalisusesse. Maanteedel on tihedalt sõjaväe kontrollpostid, iga vähegi kahtlane element peetakse kinni, tuvastatakse isik, jne.
Tagasiöördudes, siis Candelaria pimedad tänavad jalutama küll ei kutsunud. Saime nagu iseenesest kinnituse soovitusele, et ära oma nina seal linnas peale päikese loojumist välja pista. Hotelli vastuvõtu senjoriita näitas meile toa kätte ja pugesime põhku. Öösel kell 12 kõlas toa uksele koputus ja nagu arvata oligi, seisis uksel rõõmsa näoga senjoor Kristjan. Võtsime taaskohtumise tähistamiseks purgi kohalikku õlut ja ronisime taas heintele..
Hommikul võtsime kerge eine ja läksime linna uudistama. Päevavalguses jättis linn kenama mulje, aga see, et seal linnas eriti midagi teha pole, sai selgeks õige ruttu. Jalutasime Plaza de Bolivaril, nautisime koloniaalarhidektuuri ning sõime kenas restoranis väikse lõuna. Rännumeeste soovitused, et Bogota peale pole mõtet aega raisata, osutus igati tõeseks ja mõistlikuks soovituseks. Seega oleme õnnelikud, et juba 16.00 maandume Santa Marta tulikuumal asfaldil.

Plaza de Bolivar

Posted by Eestlane 17:00

Email this entryFacebookStumbleUpon

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

This blog requires you to be a logged in member of Travellerspoint to place comments.

Enter your Travellerspoint login details below

( What's this? )

If you aren't a member of Travellerspoint yet, you can join for free.